Reclamatii de Garantie pentru Probleme legate de Calitate
Toate defectele legate de calitate ale produselor vandute direct de KUGOO sau de catre distribuitorii autorizati KUGOO sunt acoperite de o garantie extinsa, incepand cu data achizitiei (vezi partea de sus a paginii pentru perioada de garantie a produsului tau).
Product Category: Electric Scooter / Electric Bike
Warranty Periods by Component:
Frame: 2 years
Motor: 1 year
Accelerator: 1 year
Controller: 1 year
Battery: 6 months
Charger: 6 months
Display: 1 year
Disc Brake: 1 year
Brake Assembly: 1 year
Folding Assembly: 1 year
Front Light: 1 year
Rear Light: 1 year
Handlebar: 1 year
Handlebar Grip: 14 days
Wheel: 30 days
Saddle: 14 days
Inner Tube & Tire: 14 days
Others: 14 days
Proces:
● Cumparatorul trebuie sa furnizeze dovada suficienta a achizitiei.
● KUGOO trebuie sa documenteze ceea ce se intampla atunci cand cumparatorii incearca sa rezolve problema produsului.
● Este necesar numarul de serie al produsului defect si/sau dovezi vizuale care indica defectul.
● Poate fi necesara returnarea produsului pentru o inspectie de calitate.
● Pentru produsele defecte care trebuie returnate la KUGOO, garantiile pentru inlocuitori sunt anulate daca este returnat un alt produs decat cel defect sau daca produsul defect nu este returnat.
● Trebuie sa incluzi produsul defect in ambalajul original sau in ambalajul aprobat de distribuitor.
Dovada valabila de achizitie:
● Numarul comenzii pentru achizitiile online efectuate prin KUGOO sau prin distribuitorii autorizati KUGOO.
● Chitanta de achizitie, garantia limitata si cererile de garantie eligibile.
● Chitanta de vanzare datata de la un distribuitor autorizat KUGOO care arata descrierea produsului si pretul acestuia.
Te rugam sa retii ca pot fi necesare mai multe tipuri de dovezi de achizitie pentru a procesa o cerere de garantie (cum ar fi dovada unui transfer bancar si confirmarea adresei la care produsul a fost livrat initial). Cererile de garantie pentru defecte ale produsului isi pierd valabilitatea dupa expirarea perioadei originale de garantie sau a perioadei de solicitare a garantiei, oricare dintre acestea este mai lunga.
GARANTIA DEVINE NULA SI TOATE DREPTURILE DERIVATE DIN ACEASTA SUNT PIERDUTE IN URMATOARELE SITUATII:
● Produsul nu a fost comercializat de KUGOO sau de un distribuitor autorizat.
● Produsul a fost modificat sau reparat de tehnicieni neautorizati si/sau folosind echipamente / accesorii defecte, modificate sau neoriginale.
● Produsul a suferit accidente sau daune cauzate de factori externi, conditii atmosferice sau alte evenimente similare.
● Defectele sunt cauzate de murdarie, impuritati, apa, corpuri straine etc., acolo unde este aplicabil.
● Produsul a fost folosit in ploaie si/sau a fost condus prin apa cu o adancime mai mare de 4 cm.
● Coduri / serii / marcaje de identificare ale produsului sau partilor sunt sterse / ilizibile, marcaje sau gravuri realizate in diverse scopuri. Piese de schimb sau piese originale prezinta indoituri, socuri mecanice, fisuri termice sau alte tipuri de crapaturi, care nu pot fi atribuite acestora.
● Daune si defecte cauzate de manipularea si transportul necorespunzator realizat de cumparator.
● Modificari ale starii originale a produsului cauzate de factori naturali (corodare, condens etc.) din cauza conditiilor necorespunzatoare de depozitare.
● Produsul nu a fost utilizat conform conditiilor din manualul de utilizare. Defectele sunt cauzate de acte de vandalism sau cauze similare.
● Perioada de garantie a expirat.
● Produsul a fost pierdut sau furat.
● Produsul a fost obtinut gratuit sau ca articol promotional.
● Cumparatorii nu pot furniza o dovada adecvata a achizitiei produsului.
● A fost instalat un software sau firmware neacceptat pe produs.
Suport:
Pentru asistenta tehnica, te rugam sa contactezi vanzatorul sau magazinul online de la care ai cumparat trotineta.
Daca nu poti lua legatura cu distribuitorul de la care ai cumparat trotineta, ne poti contacta direct la support@kugoo.eu.